SERWIS MASZYN FITNESS

FITNESS CLUB 24 - DYSTRYBUCJA SPRZĘTU FITNESS DO SIŁOWNI, KLUBÓW FITNESS I BOXÓW CROSSFIT

Świadczymy usługę serwisową w trakcie oraz po zakończeniu okresu gwarancyjnego.

Współpracujemy także z Klientami, którzy nie zakupili sprzętu w naszej firmie, a potrzebują pomocy w tym zakresie. 

Wykonujemy okresowe przeglądy techniczne i serwis maszyn cardio i siłowych. 

Ceń swój czas i szybkość reakcji, w oczach klientów zyskasz podwójnie. 

Odpowiadamy max do 24h od zgłoszenia, jeśli to tylko możliwe - pomagamy zdalnie. Nasz doświadczony serwisant prowadzi krok po kroku przez prostą naprawę lub zmianę ustawień. 

Przy serwisie gwarancyjnym ponosisz wyłącznie koszt dojazdu, o każdej płatności zostaniesz poinformowany celem akceptacji. 

Posiadamy także oddział w Niemczech, który szybko reaguje w razie potrzeby

OFERTA SERWISOWA

ADR_7519 (1)

Wykonujemy serwis, przegląd, konserwację, regenerację, montaż sprzętów fitness, a także sprzedajemy części zamienne.

Zajmujemy się:

  • regeneracją podzespołów mechanicznych: wałki, osie, rolki, elementy ruchome, połączenia mechaniczne,
  • naprawą silników, modułów sterujących silnikami, regeneracją podzespołów elektrycznych i elektronicznych w tym serwomechanizmów orbitreków, rowerków, itp,
  • wymianą materiałów eksploatacyjnych: blatów (płyt biegowych), łożysk, pasów do bieżni, suportów, łańcuchów, linek, itp.
  • wymianą tapicerki z możliwością jej personalizacji: wybór kolory, faktury, kolory nici, a także wyszycia logo lub innej grafiki,
  • odnowieniem wizualnym sprzętu
  • szlifowaniem, malowaniem,
  • klejeniem plastików,
  • montażem urządzeń,

4 POWODY DLA KTÓRYCH WARTO
CYKLICZNIE PRZEPROWADZAĆ PRZEGLĄD TECHNICZNY

(co najmniej 2 razy do roku)
    1.  Wykrywają i zapobiegają usterkom,
    2.  Konserwacja przedłuża żywotność sprzętu,
    3.  Dodatkowo udzielone wskazówki i standardowa checklista do samodzielnego przeglądu i konserwacji sprzętu dla Twojego Teamu zminimalizuje wydatki na naprawy,
    4.  Mamy specjalną ofertę na cykliczne przeglądy.

Serwisujemy

sprzęt zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i po jego zakończeniu.

Regenerujemy

urządzenia nadając im nowe życie. Nasz autorski 10-etapowy proces zmienia sprzęt używany nie do poznania.

Montujemy

urządzenia na miejscu, zarówno zakupione u nas jak i w innej firmie.

SPRZEDAJEMY CZĘŚCI

zamienne wszystkich popularnych marek.

Zakres regeneracji

Sprawdź co wymieniamy w poszczególnych maszynach

Bieżnia

  • Regulacja naprężenia pasa biegowego,
  • Smarowanie pasa, platformy biegowej,
  • Kontrola łożysk,
  • Odpylenie elementów elektronicznych,
  • Wypoziomowanie,
  • Kontrola ustawień konsoli.

Orbitrek

  • Kontrola stanu pasów napędowych
  • Regulacja pasów,
  • Odpylenie elementów elektronicznych,
  • Likwidacja luzów w pedałach,
  • Kontrola akumulatora,
  • Kontrola łożysk,
  • Kontrola ustawień konsoli.

Rower

  • Kontrola stanu pasów napędowych,
  • Likwidacja luzów w pedałach,
  • Kontrola akumulatora,
  • Kontrola alternatora,
  • Kontrola łożysk,
  • Kontrola ustawień konsoli.

ROWER SPINNINGOWY

  • Kontrola układu przeniesienia napędu,
  • Testowanie/regulacja układu hamulcowego,
  • Kontrola blokad kierownicy/siodełka,
  • Regulacja łańcucha,
  • Eliminacja luzów.

STEPPER

  • Kontrola stanu pasków i łańcuchów,
  • Regulacja naprężenia pasków,
  • Odpylenie elementów elektronicznych,
  • Likwidacja luzów w pedałach,
  • Kontrola akumulatora,
  • Kontrola alternatora,
  • Kontrola łożysk,

MASZYNA SIŁOWA

  • Kontrola napięcia linek, pasków,
  • Smarowanie części ruchomych,
  • Likwidacja luzów,
  • Kontrola stanu prowadnic,
  • Kontrola łożysk,
  • Kontrola stanu tapicerki.

* Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji

Wypełnij formularz zgłoszeniowy.  

Opisz szczegółowo czego dotyczy usterka. 

Im więcej informacji, tym szybsza i bardziej trafna diagnoza. Zdecydowanie przydatne są zdjęcia, które obrazują stan rzeczy, nasi serwisanci mogą ustalić skalę problemu. Przy usterkach podczas pracy urządzenia bezcenne są krótkie filmiki, oceniamy rodzaj dźwięku (ewentualnie jego powtarzalność), widzimy trajektorię ruchu sprzętu, sprawdzamy czy jest prawidłowa. 

    Dane zgłaszającego: (podane dane służą wyłącznie do identyfikacji klienta oraz przeprowadzenia czynności serwisowych.)

    Gwarancja: (jeżeli sprzęt jest po gwarancji w pole numer faktury oraz karty gwarancyjnej proszę wpisać "brak".)


    Dane produktu: (wypełnij wszystkie pola wymagane pozwoli nam zlokalizować produkt, jeżeli posiadasz zdjęcie usterki załącz go.)

    Załącz zdjęcie usterki, jeżeli posiadasz. Pole niewymagane. Limit 2MB - akceptowane pliki GIF, JPG, PNG

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych!
    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w ramach świadczonych usług przez Fitness Club 24. Zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do danych, możliwości ich poprawiania oraz żądania zaprzestania przetwarzania. Zapoznałem się z Polityką Prywatności

    Serwisujemy sprzęty najlepszych marek*

    *Wszystkie znaki towarowe użyte w witrynie, a nienależące prawnie do Fitness Club 24 Sp. z o.o. użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych lub w celu identyfikacji i stanowią własność swoich prawomocnych właścicieli.