Zorganizowanie transportu i montażu na miejscu
Przed wysyłką przesyłamy do Państwa Protokół przedwstępny dostawy towaru
na podstawie którego możemy precyzyjnie wycenić koszty dostawy i montażu. Pytamy w nim m.in. o kwestie dotyczące dojazdu, zlokalizowania parkingu/postoju przed docelowym obiektem, rodzaju jego nawierzchni, a także o ważne aspekty samej instalacji: które piętro, czy jest winda, jaki jest jej udźwig, szerokość drzwi, rodzaj podłogi w obiekcie, itp. Lata doświadczeń ukazały nam jak wiele jest ewentualnych przeszkód po drodze i jak sobie z nimi radzić, by sprzęt bez jednej rysy dotarł do Państwa.
Możecie Państwo skorzystać z naszego transportu i / lub montażu lub zapewnić je sobie na własną rękę, jednak zapewniamy, po 15 latach wiemy na jak wiele spraw trzeba zwrócić uwagę. Najgorsze co może się stać na koniec procesu zakupowego, to otrzymanie towaru, który trafi do Państwa uszkodzony. Wiemy jak go zabezpieczyć na czas transportu, wnieść i poprawnie zamontować. Państwo macie spokojną głowę i gwarancję pomyślnego zakończenia transakcji.
Posiadamy swoją sprawdzoną bazę przewoźników. Każdy samochód posiada windę. Każdą wysyłkę dopasowujemy indywidualnie z klientem.
Umów się na spotkanie:
+48 33 486 90 07 / sklep@fitnessclub24.pl
Obsługa kompleksowa – All in One
Nasz pełny pakiet usług to wyższy standard obsługi Klienta:
1. Wybór lokalizacji przyszłego klubu
2. Wizualizacja
4. Regeneracja sprzętu w 10 etapach
6. Dobór odpowiedniej podłogi sportowej
8. Doradztwo w sposobie finansowania
9. Przygotowanie formalności związanych z wysyłką towaru
10. Zorganizowanie transportu i montażu na miejscu
11. Szkolenie pracowników klubu z obsługi maszyn, przeglądu
12. Usługi serwisowe
14. Skup sprzętu